η περιουσία μου

έχω ένα παλιό ξύλινο σεντούκι που μέσα του κρύβω το σύμπαν μου..στα σκοτεινά του σωθικά αφήνω αναμνήσεις να τις ξεθωριάσει ο χρόνος με τον τρόπο που θολώνει παλιές φωτογραφίες και ποιήματα γραμμένα σε χαρτί. Το κρύβω κάτω από τα πνευμόνια μου για να μου κόβει την ανάσα και να μην το ξεχνώ…να με πονεί και να μου θυμίζει πως ζω.

έχω μυριάδες πληγές κάτω απ’ το δέρμα μου, που συχνά τις ποτίζω ξύδι κι αλάτι, να μετρώ τις μάταιες νίκες κι σημαντικές ήττες μου…γιατί δεν θέλω να ξεχνώ.

(Πάντα η θύμιση πρέπει να μένει ξύπνια, γιατί σαν αποκοιμηθεί τότε σβήνονται κομμάτια από αυτά που μίσησες κι αγάπησες.. αποδείξεις πως ανάσανες σε τούτη την πραγματικότητα.)

έχω ένα σκορπιό που συντροφεύει το ίσκιο μου και ζευγαρώνει με τους φόβους του…στα σκοτεινά μονοπάτια που χαράζει ο χρόνος στο δέρμα μου.

έχω ένα μικρό νησί με λίγα βράχια που συνέχεια το χτυπά ο αέρας και το κύμα..και μιά καλύβα για να στριμώχνω τη μιζέρια μου σε λίγα τετραγωνικά γεμάτα καπνό από τσιγάρο κι όνειρα…(τελικά τα όνειρα κρατάνε λιγότερο από ένα τσιγάρο).

έχω μια μικρή πεταλούδα ελπίδας καρφωμένη στον τοίχο, να μου θυμίζει την παγωμένη άνοιξη….(ή μήπως την παγωμένη ελπίδα;)

έχω ένα σεντόνι ποτισμένο με δάκρυα, για να σκουπίζω τη λάσπη που κολλά στα μάτια μου απ΄την ασκήμια..κι ένα μπουκάλι βροχή για να σβήνω το κερί που με συντροφεύει ,πριν κοιμηθώ.

έχω έναν ραγισμένο καθρέφτη, για να κοιτάζω την αλήθεια μου και να μην μαθαίνω ποτέ αν κι εκείνη έχει ραγίσει.

έχω ένα μπουκέτο νεκρά λουλούδια που ποτέ δεν τόλμησα να δώσω και δύο στίχους που μείναν σφηνωμένοι ανάμεσα στα δόντια μου…(δειλίας περίφανα τρόπαια)

τους δικούς μου θυσαυρούς καταμετρώ και λογαριάζω…ό,τι έδωσα κι ό,τι πήρα μέχρι τώρα. Τα μικρά κτερίσματα της ζωής μου τα ιερά κι όσια…

Χαράζω στην άμμο μια λέξη με μια σκουριασμένη πένα…μπας και κάποιος διαβάσει τη γραφή περνώντας κοντά απ’το νησί μου (πρίν εκείνη σβηστεί, όπως ψιθυρίζει κι ο ποιητής).

“  Αντίο Καληνύχτα 

(παλιό ποστάκι από τα δύσκολα χρόνια του Ναυαγού)

~ από perseus76 στο 20/04/2012.

Οι σκέψεις σας

 
