το αγόρι

έχω ένα μικρό αγόρι κλειδωμένο σ’ ένα σκοτεινό δωμάτιο. Το ταΐζω με αποφάγια ψευδαισθήσεων, μπαγιάτικα όνειρα και φλούδες λωτού.

του σιγοτραγουδώ φάλτσα παιδικά τραγούδια, για να αποκοιμιέται πάνω σε προικώα λευκά κατωσέντονα, καθώς βυζαίνει μικρούς αντίχειρες ανασφάλειας.

οι εφιάλτες του – ανιαρές εκφάνσεις της καθημερινότητάς μου. Οι εφιάλτες μου – ακατάληπτα σκαριφήματα στον μαυροπίνακά του.

έχω ένα μικρό αγόρι κλειδωμένο σ’ ένα σκοτεινό δωμάτιο. Αναπνέει χωρίς να γνωρίζει τίποτα για εμένα. Μα εγώ γνωρίζω τα πάντα για τις δικές του αναπνοές.

το έχω ανάγκη για να μου χαϊδεύει τις ουλές, τα βράδυα που αιμορραγούν απελπισία. Του αρέσει να χώνει το δάχτυλο μέσα στην πληγή για να με βλέπει να δακρύζω…οι άντρες δεν κλαίνε, μονάχα τα παιδιά.

που και που, φορά τα ρούχα μου γιατί έχουν περίεργη μυρωδιά. Θαρρώ πως μυρίζουν σαν ορφανό τσιγάρο παρατημένο σε αδιέξοδο σοκάκι, μετά από μπόρα.

Άλλες φορές πάλι, μου ζητά να φορέσει το δέρμα μου, μα του αρνούμαι. Είναι πολύ βαρύ και σκουριασμένο, γεμάτο αιχμηρές γωνίες και τραχιές επιφάνειες και θα πληγωθεί.

Το μικρό αγόρι που κρατώ φυλακισμένο , μου φτιάχνει χάρτινα καραβάκια από περιτυλίγματα πακέτων τσιγάρων και μου χαρίζει μουδιασμένα χαμόγελα. Τα πρώτα τα καίω για να ζεσταθώ και τα δεύτερα τα φορώ όταν ξεμένω από ψυχή.

την ώρα που το αγόρι αποκοιμιέται βυζαίνοντας αντίχειρες ανασφάλειας, εγώ σιγοτραγουδώ φάλτσα παιδικά τραγούδια.

Προσπαθώντας να θυμηθώ τους στίχους, αποκοιμιέμαι κι εγώ, πάνω σε ξεφτισμένα προικώα κατωσέντονα.

~ από perseus76 στο 08/05/2012.

Οι σκέψεις σας

 
