Φθινόπωρο

Είναι γεγονός,

οι ανατολές πλέον επιδεικνύουν απαράδεκτη ασυνέπεια. Το φθινόπωρο εξυπηρετεί τα σκοτάδια και αναμένει χαιρέκακα την πρώτη στάλα της βροχής…για να σκοτώσει με τον πιό επίσημο τρόπο το καλοκαίρι.

Τα απογεύματα στενεύουν σαν υστερόγραφα σε επιστολές αποχαιρετισμού, ποτίζουν την πλάση με το απέραντο κόκκινο του ουρανού κι έπειτα ξεθωριάζουν πάνω από μισοτελειωμένα ποτήρια καφέ.

Το καλοκαίρι το κουβαλούν στις πλάτες τους αποδημητικά πουλιά και λογοκριμένες  ανάσες εραστών. Κι έπειτα το αφήνουν με στοργή στην κοιλιά της Περσεφόνης, να του χαϊδεύει τα ξανθά μαλλιά και να φυλλομετρεί   λαθραία ξένες αναμνήσεις , με δάκτυλα που λυγίζουν από την προσδοκία.

Αυτή η εποχή μοιάζει με κάτι απογεύματα Κυριακής όταν ήμουν παιδί, την ώρα που η θάλασσα κατάπινε τον Ήλιο και μαζί κατάπινε αμάσητη την ξεγνοιασιά του παιχνιδιού. Κι ως μεταβλητό θεώρημα όπου η υποτείνουσα αντιδιαστέλλεται με τον εαυτό της, δηλώνω ευθαρσώς οτι τελικά από όλα τα Σαββατοκύριακα που πέρασαν από πάνω μου, αυτό που απέμεινε για να θυμάμαι…είναι ο Ήλιος που χανόταν πίσω από τον ορίζοντα κι εκείνο το βουβό σφίξιμο στο στομάχι.

Είναι μεταβατική εποχή το Φθινόπωρο, είναι η εποχή που οι εραστές μετρούν τις πληγές από τα θραύσματα του έρωτα, καταμετρούν τις άυπνες νύχτες του καλοκαιριού και περιμένουν τη βροχή να ρουφήξει το βλέμμα του Χειμώνα. Είναι η εποχή που τα όνειρα επιτρέπονται μοναχά τις νύχτες

..κι οι επιθυμίες των ανθρώπων ξεκινούν να στρογγυλεύουν από τους τροχούς της καθημερινότητας.

 

στην αφετηρία του γυρισμού μου, σας εύχομαι «καλό μας Χειμώνα»

~ από perseus76 στο 21/10/2012.

10 Σχόλια to “Φθινόπωρο”

  1. ήρθε ναι..το ακούω έξω από το παράθυρο μου…
    καλό χειμώνα να έχουμε λοιπόν…
    και καλό ξημέρωμα..

  2. Καλωσορίσατε. Missed you.

  3. Ξέρω ότι θα σου φανεί παράξενο αλλά μου έλειψαν αυτά τα απογεύματα…
    που η μυρωδιά από το βρεγμένο χώμα τρυπώνει από το παράθυρο και σε προκαλεί να βγεις έξω με την πρώτη σταγόνα που θα πέσει και να χορέψεις με τη βροχή.
    Κράτησε πολύ το καλοκαίρι και εγώ παιδί του χειμώνα νιώθω να μου λείπουν οι μυρωδιές από τα φρεσκοψημένα κουλουράκια, το τριζοβόλημα στο τζάκι, οι ιστορίες με τις νεράιδες που λέγονται μόνο βράδυ…
    Καλό φθινόπωρο να έχουμε.
    Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου.

    PS. Και θα συμφωνήσω με το επάνω σχόλιο , όντως μας έλειψες.

  4. Δεν μου φαίνεται παράξενο ! Κι εγώ λατρεύω τον χειμώνα..τις μεταβάσεις δεν μπορώ.
    Σε ευχαριστώ πολύ melita

  5. Μου αρέσει τα πράγματα να παίρνουν τον δρόμο τους. Να ακολουθείτε δηλαδή η διαδρομή που η φύση έχει επιβάλλει. Όταν τα πράγματα καθυστερούν πανικοβάλλομαι, φοβάμαι. Άλλωστε το καλοκαίρι δεν είναι η εποχή μου, λατρεύω τον χειμώνα, με τις βροχές και με τα χιόνια του, με την μελαγχολία του που σε ωθεί να βρεθείς με φίλους για να μην ενδώσεις στο κάλεσμα της, με τα απογεύματα Παρασκευής που θες να χουχουλιάσεις και να δεις ταινία, με τα Χριστούγεννα του. Αν για να έρθουν αυτά πρέπει να ανεχτώ και το φθινόπωρο… ας είναι!
    Καλώς ήρθες πίσω στην blogοσφαιρα και ελπίζω να μην λείψεις τόσο πολύ ξανά, ήταν αισθητή η απουσία σου! 🙂
    Όμορφη ημέρα να έχεις και μια γλυκιά εβδομάδα! 🙂

    • εικάζω πως αν βρεθείς Αυστραλία μεριά που Χριστούγεννα γιορτάζουν με μαγιό και κοντομάνικα θα φρικάρεις τελείως 🙂
      Καλή εβδομάδα Βασίλισσα

  6. Αυτή η μετάβαση απ’το Καλοκαίρι στο Χειμώνα αν και τα τελευταία χρόνια έχει εξαϋλωθεί το φθινόπωρο τ’αγαπώ!
    Μπορεί να με μελαγχολεί αλλά μ’αρέσει το μούχρωμα τ’ουρανού που καταπίνει τον ήλιο!
    Τα λατρεύω τα φθινοπωρινά ηλιοβασιλέματα ίσως γιατί τα ζώ πιο έντονα!
    Χαίρομαι που θα μοιράζεσαι τις σκέψεις σου πάλι μαζί μας!

    Καλή εβδομάδα
    με φιλιά θαλασσινά!

  7. Καλή εβδομάδα και σε εσένα Αρμενάκι. Σε ευχαριστώ πολύ !

Οι σκέψεις σας

 
