έστω για μία μονάχα φορά

για όσους κι όσες δεν το έχουν παρακολουθήσει ποτέ.

~ από perseus76 στο 03/11/2012.

7 Σχόλια to “έστω για μία μονάχα φορά”

  1. αγαπάμε Kiwi.

  2. όχι δεν αγαπάμε Kiwi, λατρεύουμε Kiwi! δεν το έχω ξαναδεί αλλά Kiwi είσαι ήρωας! «»αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο»…καλημέρες!

  3. Ότι ωραιότερο για ένα όμορφο ξεκίνημα. Γιατί μην κοιτάς που δεν είχε ομιλίες, εμένα αυτό το videaki μου είπε πολλά.
    Καλημέρα καλέ μου perseus, να έχεις μια υπέροχη Κυριακή! 🙂

    • έχω την εντύπωση, οτι από τότε που το είδα,
      κάθε βράδυ ο Kiwi ραμφίζει το παράθυρο του υπνοδωματίου μου προσπαθώντας να με ξυπνήσει.
      (είμαι σοβαρά γιατρέ 😉 🙂
      Καλό βράδυ Βασίλισσα και καλή εβδομάδα.

  4. Κατάφερε να πετύχει το όνειρό του παρόλο που ήξερε ότι θα ήταν και η τελευταία του φορά (η τουλάχιστον έτσι φαίνεται). Δεν ξέρω …έχω ανάμεικτα συναισθήματα χαράς και λύπης.
    Καλό απόγευμα perseus.

Οι σκέψεις σας

 
